16/4/08

Boig per tu



Aquesta cançó és un clàssic de Sau i quasi bé que un clàssic del folklore català. Esperem que us agradi, almenys nosaltres la posem amb aquesta intenció. Disfruteu-la i vinga, a practicar...!


Fa sib
En la terra humida escric
Fa Sib
Nena estic boig per tu
Solm Sib Mib Sib Do
Em passo els dies esperant la nit
Fa Sib
Com et puc estimar
Fa Sib
si de mi estàs tan lluny
Solm Sib Fa
servil i acabat boig per tu

Do Rem
Se molt bé que des d´aquest bar
Sib Fa
jo no puc arribar on ets tu
Do Rem
peró dins la meva copa veig
Sib Fa
reflexada la teva llum
Do Rem
me la beuré
Solm Sib Fa
servil i acabat boig per tu

Fa Sib
Quan no hi siguis al matí
Fa Sib
les llàgrimes es perdran
Solm Sib Mib Sib Do
entre la pluja que caurà avui
Fa Sib
Em quedaré atrapat
Fa Sib
ebri d´aquesta llum
Solm Sib Fa
Servil i acabat boig per tu


Se molt bé...

Fa Sib Fa Sib
Solm Sib Mib Sib Do

Se molt bé...

4 comentarios:

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

Hey, chicas, qué ganas entrar de saber tocar un instrumento con estos blogs más chulos que habéis hecho... Yo de adolecente intenté tocar la guitarra, pero era muy difícil mover las dos manos a la vez :)

marta_reolid dijo...

Hola jANAINA!!
Si vuelves a coger la guitarra i aprendes con nuestro método y ayuda seguro que te vienen ganas de aprender. jeje
Gracias pos tu visita y animate!!

esther dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
esther dijo...

Uuuui!! Que bonica és esta cançó!!
Al veure-la aquí amb els acords i tot, m'han entrat unes ganes de tocar la guitarra!!!
M'agrada molt que aneu posant cançons així per a que les poguem tocar!!!
Ànims i a seguir amb aquest blog!!